• Kes on külaline? Kes asutasid Wolf3D ja millest see alguse sai?
  • Kus tulid nimed Wolf3D/Wolfprint3D ettevõttele ja ReadyPlayerMe teenusele? Kas Wolfenstein 3D ja Ready Player One?
  • Kuidas saavad ReadyPlayerMe avatarid erinevad emote-animatsioonid? Kuidas teab mäng, kuidas seda tegelast liigutada? See (rigging) vist põhiline põhjus, miks traditsiooniliste mängude arendajad ütlevad, et avatare pole võimalik ühest mängust teise viia. Mis vahe on gLTF animations ja morphing?
  • Miks tehti igale mängule eraldi koopia ReadyPlayerMe lehel? Kuidas uus süsteem sellest nüüd erineb?
  • Miks paljudel VR mängudel puuduvad jalad? Aga ReadyPlayerMe puhul pole see probleem.
  • Kas omad ise ka mõningaid NFT’sid ja millised NFT’d tunduvad sulle kõige huvitavamad?
  • Kui mänguarendajal on oma NFT wearable, kas ta saab teie jutule tulla? Nagu Head5 projekt.
  • Kuidas leidis Deadmau5 artist ReadyPlayerMe teenuse? Kas nad said teilt spesifikatsioonid või te mõlemad valisite sama faili formaadi (Deadmau5’ile meeldib GLTF formaat)?
  • Kas see oli teie esimene NFT, mida pidite integreerima?
  • Kas loote ka ise NFT'sid või ainult loete plokiahelast, mis olemas?
  • Mis on levinud probleemid millega teie NFT assetite puhul kokku olete puutunud?
  • Mis vahe on Curated Drops, Partner Drops ja Airdrops?
  • Mis takistab praegu metaverse arendajatel nagu Horizon Worlds, Decentraland, Sandbox Game, Voxels (endine Cryptovoxels) integreerimast ReadyPlayerMe avatarid? Mis vaja teha, et saada neid ReadyPlayerMe integreerima, kui kõik soovivad luua oma avataride süsteemi?
  • Kuidas mänguarendajad suhtuvad mõttesse et inimesed samu vôi väga sarnaseid avatare kasutavad nii nende kui konkurentide mängudes?
Rainer Selvet Profile Photo

Rainer Selvet

CTO @ ReadyPlayerMe

ReadyPlayerMe üks neljast kaasasutajatest